2015. augusztus 30., vasárnap

Paróka ápolás, formázás


 Paróka *o*



Adott egy agyon használt parti paróka. Rasztás kócokkal.

1. Napokig áztattam öblítős vízben gyakran cserélve a vizet, hogy ne legyen sokáig hideg vízben.
2. Majd átmostam langyos folyó csapvízben, és amíg nedves volt egy kevés testápolót tettem rá, majd kitettem száradni egy törülközőre.
3. Száradás után átfésültem tincsenként, gubanctalanítottam.
4. Miután megszabadítottam a gubancoktól és kifésültem, alacsony hőfokon kivasaltam. Erősebb parókáknál magasabb hőfokon is lehet vasalni, de parti parókáknál ajánlott az alacsonyabb hőfok!
Formázáshoz 5ös erősségű hajlakkot használtam, és egy hajszárító segítségével (meg jó sok türelemmel xD) felformáztam :D




Egy erősebb karakter paróka. Gasai Yuno, hosszú rózsaszín paróka.

Minimális testápoló használattal lentről felfelé haladó fésüléssel, tincsenként haladtam. A már kifésült tincseket össze fontam, nehogy vissza kócolódjon a fésülés során. 
Végül átvasaltam a parókát és tadaaaaaaa :D



170 cm aranyszínű paróka.
Egyszerű formázás.

A paróka átfésülése után fonással és kiegészítővel díszítettem a parókát.

  Kemény fésülős munka :D




Kettő közepes minőségű parókából egyet ;D
Adott volt kettő paróka és szerettem volna egy dúsabb kevert színű parókát. A kéket lebontottam és a lebontott tincseket a másik tövébe varrtam (későbbiekben illusztrálva lesz a blogbejegyzésben). Későbbiekben fésüléssel és vasalással a kettő paróka teljesen egy lett :D


Előfordul (nem is kevésszer), hogy a fésülés nagyon megkínozza a szálakat. Ilyenkor a vasalás segít a legjobban. Kiegyenesíti és helyre teszi a szanaszét álló/tört szálakat és szebbé teszi.
Életmentő lehet :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése